به نظر میرسد ما نمیتوانیم آنچه شما به دنبال آن هستید را پیدا کنیم. پیشنهادمون اینه که از کارشناسان پشتیبانی آنلاین کمک بگیرید.
سوالات متداول
اینجا میتوانید تعدادی از پرسش های متداول را ببینید.
آس کلاب چیست؟
در کنار قیمت محصولات در فروشگاه اینترنتی آس استایل، قسمتی هست که نوشته شده X تومان هدیه؛ این عدد نشان دهنده هدیه خرید آن محصول در باشگاه مشتریان آس کلاب است و بر اساس امتیاز دریافتی؛ کیف پول شما به عنوان هدیه خرید شارژ شده که میتوانید در صورت خرید آن محصول، مبلغ هدیه را پس از نهایی شدن سفارش دریافت و در خرید های بعدی از این مبلغ استفاده کنید.
چطور سفارش خود را ثبت کنم؟
بعد از ورود به حساب کاربری، کالای مدنظر خود را انتخاب و به سبد خرید اضافه کنید، پس از وارد کردن اطلاعات گیرنده میتوانید نوع پرداخت خود را انتخاب کنید. بعد از اتمام ثبت سفارش، سیستم کد سفارش شما را نمایش خواهد داد.
چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم؟
وارد سایت آس استایل شوید. روی گزینه رهگیری سفارش کلیک کنید. در این قسمت با وارد کردن شماره سفارش خود میتوانید روند آمادهسازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.
چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم؟
وارد سایت آس استایل شوید. روی گزینه حساب کاربری کلیک کنید. وارد بخش تیکت های پشتیبانی شوید و یک تیکت جدید به بخش سفارش ها/لغو سفارش ارسال کنید.
چطور میتوانم سفارشم را مرجوع کنم؟
تا 7 روز پس از تحویل کالا، می توانند با مراجعه به حساب کاربری خود بخش سفارش ها بر روی گزینه استرداد کلیک کرده و درخواست مرجوعی را ثبت کنید.