راهنمای باشگاه مشتریان
راهنمای باشگاه مشتریان

امتیاز چیست؟

 

در کنار قیمت محصولات در فروشگاه اینترنتی آس استایل، قسمتی هست که نوشته شده X تومان هدیه؛ این عدد نشان دهنده هدیه خرید این محصول در باشگاه مشتریان آس کلاب است و بر اساس امتیاز دریافتی؛ کیف پول شما به عنوان هدیه خرید شارژ شده که میتوانید در صورت خرید آن محصول، مبلغ هدیه را پس از نهایی شدن سفارش دریافت و در خرید های بعدی از این مبلغ استفاده کنید.

راهنمای باشگاه مشتریان
راهنمای باشگاه مشتریان

چطور میتوانم امتیاز های دریافتی را مشاهده کنم؟

 

با ورود به حساب کاربری، در بخش آس کلاب؛ میتوانید امتیاز دریافتی و معادل امتیاز خود را به پول اعتباری مشاهده کنید.

 

راهنمای باشگاه مشتریان

چطور امتیاز های دریافتی را خرج کنیم؟

 

پس از اولین خرید؛ می بایستی درخواست صدور دارا کارت رو ثبت کنید.

 

راهنمای باشگاه مشتریان

 

حالا شاید پیش خودتون بگین که دارا کارت چیه؟

دارا کارت یه کارت اعتباری مثل کارت بانکیه که قراره کلی اتفاق های قشنگ رو رقم بزنه!

تمام امتیاز هایی که از آس استایل دریافت میکنید، داخل این کارت شارژ میشه و میتونید تو خرید بعدی از این مبلغ هدیه استفاده کنید.

راستی از مبلغ هدیه ای که تو باشگاه مشتریان آس استایل داخل دارا کارت شارژ میشه، میتونی حتی از دیجی کالا، شهروند و کلی فروشگاه دیگه خرید کنی.

 

(صدور و ارسال دارا کارت بصورت رایگان انجام خواهد شد)

چطور امتیاز های دریافتی را خرج کنیم؟

 

پس از اولین خرید و نهایی شدن سفارش، کیف پول شما شارژ خواهد شد.

 

در صفحه سبد خرید میتوانید تمام موجودی یا بخشی از موجودی کیف پول خود را خرج کنید.

چطور میتوانیم امتیاز بیشتری بگیریم؟

 

راه های مختلفی برای کسب امتیاز در آس استایل وجود دارد که در ادامه تمامی این روش ها را به شما خواهیم گفت.

 

خرید محصول: با خرید هر محصول امتیاز مشخصی به شما تعلق خواهد گرفت که امتیاز هر محصول را میتوانید در صفحه آن محصول مشاهده کنید.

 

بازدید روزانه از سایت: شما میتوانید روزانه به سایت آس استایل مراجعه کرده و وارد حساب کاربری خود شوید و از کالاهای جدید در سایت دیدن کنید. شما روزانه میتوانید بابت بازدید از سایت (50 امتیاز معادل 2000 تومان) دریافت کنید. این کار محدودیت خاصی ندارد و هر روز میتوانید از وب سایت بازدید کرده و امتیاز بگیرید.

 

ثبت دیدگاه برای محصول: شما میتوانید وارد سایت آس استایل شده و کالاهایی که از قبل خریداری کرده اید یا قبلا از آن محصول استفاده کرده اید برای آن نظر ثبت کرده و تجربه استفاده و کار با محصول را به دیگر کاربران پیشنهاد دهید. برای ثبت دیدگاه وارد صفحه محصول شده و بخش نظرات؛ دیدگاه خود را ثبت کنید. شما میتوانید بابت ثبت دیدگاه (100 امتیاز معادل 4000 تومان) دریافت کنید. این کار محدودیت خاصی ندارد ولی دیدگاه های تکراری و پشت سرهم قابل قبول نبوده و امتیازی به آن تعلق نخواهد گرفت. پس از ثبت دیدگاه و تایید آن توسط تیم آس استایل؛ امتیاز بصورت خودکار به شما تعلق گرفته و قابل استفاده است. (به یاد داشته باشید برای دریافت امتیاز این بخش، می بایستی قبل از ثبت دیدگاه وارد حساب کاربری شده و سپس دیدگاه خود را ثبت کنید. بدون وارد شدن به حساب کاربری هیچ گونه امتیازی به شما تعلق نخواهد گرفت.)

 

ثبت تاریخ تولد: شما میتوانید تاریخ تولد خود را در بخش تسویه حساب وارد کرده و پس از ثبت سفارش (150 امتیاز معادل 6000 تومان) دریافت کنید.

 

ثبت سفارش: شما در هر ثبت سفارش جدا از امتیازی که بابت خرید محصول دریافت میکنید؛ (100 امتیاز معادل 4000 تومان) نیز دریافت خواهید کرد.

 

امتیاز فعالیت های مداوم: در ابتدا هر ماه؛ بین کاربرانی که بیشترین فعالیت برای دریافت امتیاز داشته اند (6000 امتیاز معادل 240.000 تومان) بصورت خودکار و سیستمی تعلق خواهد گرفت.

سطح های مختلف در باشگاه مشتریان آس استایل:

 

تمامی کاربران با فعالیت های مختلف خود برای دریافت امتیاز؛ رتبه بندی خواهند شد. حال دریافت این رتبه ها چه تاثیر بر روی کاربران خواهد داشت؟!

 

در باشگاه مشتریان؛ تمامی کاربران در 3 سطح برنزی، نقره ای و طلایی هستند که هر یک از این سطح ها امتیاز فوق العاده ای برای کاربر به همراه خواهد داشت.

 

سطح برنزی: تمامی کاربران از ابتدا فعالیت در سایت بصورت پیش فرض در سطح برنزی هستند. کاربرانی که امتیاز آن ها بین 0 تا 19999 است در این سطح در حال فعالیت هستند.

 

سطح نقره ای: کاربرانی که امتیاز آن ها به 20000 برسد به سطح نقره ای ارتقاء خواهند یافت. کاربران این سطح می بایستی فعالیت خود را نسبت به سطح قبلی بیشتر کرده تا به سطح بعدی ارتقاء یابند. برای ارتقاء به سطح بعدی می باستی امتیاز شما به 300000 برسد تا بصورت خودکار به سطح بعدی ارتقاء یابید.

 

سطح طلایی: برای ارتقاء به سطح طلایی می بایستی امتیاز شما به 300000 رسیده باشد و این سطح پایانی و VIP آس استایل است.

مزیت سطح ها برای کاربران:

 

سطح برنزی: سطح برنزی، سطح 3 در آس استایل است. در این سطح تمامی کاربران از خدمات ویژه ابتدایی آس استایل: پشتیبانی تلفنی و آنلاین، ارسال رایگان برای خرید های بالای 1 میلیون تومان و سایر خدمات برخوردار هستند.

 

سطح نقره ای: سطح نقره ای، سطح 2 در آس استایل است. در این سطح تمامی کاربران از خدمات ویژه آس استایل: پشتیبانی تلفنی و آنلاین، ارسال رایگان برای خرید های بالای 500 هزارتومان و سایر خدمات برخوردار هستند.

 

سطح طلایی: سطح طلایی، سطح 1 در آس استایل است. در این سطح تمامی کاربران از خدمات ویژه آس استایل: پشتیبانی تلفنی و آنلاین، ارسال رایگان برای تمامی سفارش ها، پشتیبانی و مشاوره VIP، شرکت در وبینار های آموزشی بصورت رایگان و سایر خدمات برخوردار هستند.

 

در آینده خدمات متنوع تری برای هر یک از سطح های کاربری اضافه خواهد شد.

سوالات متداول

آیا امتیازات تاریخ انقضا دارد؟

خیر، تا به این لحظه امتیازات هیچ تاریخ انقضاء و محدودیت زمانی ندارد.

آیا میتوانم مبلغ کیف پول را نقد کنم؟

کیف پول قابلیت نقد شدن ندارد و فقط برای خرید از طریق سایت آس استایل قابل استفاده است.

اما از موجودی کیف پول خود میتوانید تمامی محصولات موجود در آس استایل را خریداری کنید و محدودیتی برای خرید ندارید.

چطور از امتیازات کسب شده استفاده کنیم؟

پس از اولین خرید و نهایی شدن سفارش، کیف پول شما شارژ خواهد شد.

 

در صفحه سبد خرید میتوانید تمام موجودی یا بخشی از موجودی کیف پول خود را خرج کنید.

چرا پس از ناموفق بودن سفارش، امتیاز به کیف پولم برنگشته؟

در صورتیکه در صفحه پرداخت بر روی (اعمال تخفیف) کلیک کردید و وارد صفحه درگاه بانکی شدید و به هر دلیلی موفق به پرداخت نشدید، برای برگشت امتیازات به حساب کاربریتان باید تا لغو شدن آن سفارش منتظر بمانید.

برای سرعت در برگشت امتیاز به کیف پول، میتوانید از طریق منوی سفارشات در پنل کاربری، سفارش در انتظار پرداخت خود را لغو کنید.