1-2: لطفاً قبل از هر اقدامی با ارسال تیکت به کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش، موضوع را اطلاع دهید.
2-2: از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش آس استایل جداً، خودداری کنید.
3-2: برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بستهبندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
4-2: در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید.
5-2: کالا حتما با پست ارسال شود و پس از تحویل، شماره رهگیری مرسوله را از طریق تیکت ارسال کنید.