ایمیل
تلفن

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

گزارش خطا به آس استایل

 

با توجه به اهمیت خطای گزارش شده از سوی شما، آس استایل به پاس قدردانی هدیه‌ای برای شما در نظر خواهد گرفت. توجه داشته باشید بعضی از مشکلات به دلیل کم اهمیت بودن شامل هدیه نخواهند بود. لطفا توجه داشته باشید قبل از برطرف شدن خطای گزارش شده، هیچگونه اطلاعاتی در مورد آن را عمومی نکرده یا با دیگران به اشتراک نگذارید. بدون رضایت افراد با حساب کاربری آن‌ها تعاملی نداشته باشید و از شکستن حریم شخصی افراد و ایجاد مشکل در اطلاعات دیگران اجتناب کنید. همچنین به هیچ عنوان از مشکلات امنیتی‌ای که یافته‌اید، بهره‌برداری و سوءاستفاده نکنید و به قوانین کشور پایبند باشید.

 

برای ارسال گزارش، ابتدا وارد حساب کاربری خود شده و سپس یک تیکت به بخش ارتباط با آس استایل/گزارش باگ ارسال کنید.

سوالات متداول

اینجا می‌توانید تعدادی از پرسش های متداول را ببینید.

تماس با آس استایل
پاسخگویی: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 تا 18
تماس با موبایل کارشناس
پاسخگویی: هفت روز هفته از ساعت 10 تا 24
سامانه پشتیبانی (تیکت)
مرجوعی، تغییر آدرس، لغو کالا یا سفارش و ...
اینستاگرام
پاسخگویی و مشاوره به شما در دایرکت پیج
فرآیند ثبت تا تحویل سفارش
حتما از این صفحه دیدن کنید
اشتراک مشتریان خاص آس استایل
با آس پرو در هزینه های خود صرفه جویی کنید
دانلود اپلیکیشن آس استایل